söndag 14 mars 2010

vilka väljer vem?!





Ros är roligast första gissningen är innan sista omgången. Men lite kul är det att då ville absolut ingen ha Frölunda men nu helt plötsligt vill gärna DIF ha dem. *hehe*

~*~

Vad ska man säga om min egen gissning då.
Jag tror att det blir;

HV71 - Timrå

Djurgårn - Brynäs

Linköping - Färjestad

Skellefteå - Frölunda


Jag vill att det blir;

HV 71 - Timrå

Djurgårn - Frölunda

Linköping - Brynäs

Skellefteå - Färjestad


Iofs vilka LHC o DIF möter skiter jag i bara vi får SAIK. Jag tror att det är de vi har lättast mot över 7 matcher. Om man däremot vill se mer hockey så är det ju bättre att LHC väljer oss för då kan man åka på alla borta oxå. Det är lite långt till Skellefteå för det. Jaja, ikväll kl 19 får vi veta hur det kommer att bli och på torsdag börjar det...

Edit. Ytterligare gissningar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar