måndag 5 april 2010

påskhelgen

Skärtorsdagen: Lagade middag, drack vin och kollade på tv- det var en rejäl tvkväll från kl 19 så jag var såååå nöjd.

Långfredagen: Sovmorgon. Frukost. Städa lite. Fick Blaze och Basse (råttor) som jag skulle vara råttisvakt åt till på onsdag. Kort promenad. Handla. Johan kom hit och sen Henrik, Marcus, Isabel och Jaffa. Vi satt och snackade och skrattade och hade riktigt trevligt. Sen drog vi vidare till Rockin Friday på Tempel. Där var det dans och röj och träffa på Kicki. Slutade med nice kvällsmat från Subway.

Påskafton: Underbar frukost med andra halva av Subwaymackan. Det var det riktigt värt. Sen vart det en sväng på stan skulle ha kollat på glasögon men de hade stängt. det var en fika på Farbror Melker. Tack! Sen mötte jag upp Johan, så vart det systemet och sen gick vi dessutom en promenad på typ 45 min. Softade sen lite hemma innan Kicki kom och hämtade mig och vi åkte upp till Henrik. Där satt vi och tjötade och umgicks. Vart även en bra stund i telefon men det är det som vänner är till för...

Påskdagen: Mer lovely sovmorgon. Gick en rejäl promenad, först en timme själv och sen en timme med Kicki. Sen åkte vi till Kristinehamn, vi tänkte ta en fika i skärgårn men de stängde tyvärr redan kl 17 så hann inte. Någon annanstans i hela Kristinehamn finns det inte att fika så vi gick in på coop och handla egen och sen åkte vi ut till museet och satt oss där i bilen och kolla ut över Vänern och fikade. Lagade mat. Kvällen avslutades i tvsoffan kollandes på CSItriologin.

Annandag påsk: Hade ställt kl på 09, snoozade nån gång sen stängde jag nog av för jag vaknade kl 12. Diskade. Softade i soffan. Promenad med Kicki nån timme. Lagat mat och kollat på tv.

Jag tycker jag har haft en bra påskhelg. Har verkligen varit ledig. Har umgåtts med vänner. Rört på mig lite. Så klart skulle man ju vilja att ledigheten hade varat längre men man kan ju inte få allt ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar