måndag 12 april 2010

yes...

yes... min nya soffa som knirrade när man satte sig i den var så enkelt som hon sa på Sommarlagret. Träben och trägolv i kombo kan göra det. Nu ska inhandlas möbeltassar. Inte så snyggt med kökshanddukar under *ler*
yes... fick deklarationen får tillbaka nästan femochtre sen får jag ju lite till för pendlingen. Hade tänkte må gött på semestern på dem men tror nog att jag följer Jaffa's förslag om att köpa en systemdigitalkamera som jag gått o suktat efter i typ flera år...
yes... gör faktiskt en del nya roliga saker på jobbet. Nya saker somman kan använda på roliga sätt som har med utomhus och äventyrspedagogik att göra.
yes... solen skiner och det är varmt ute = mitt jobb är underbart :-) Hoppas bara det fina vädret håller i sig och att vi får en fullkomligt underbar sommar...
yes... jag har massa roliga planer att se framemot... Konserter is the shit, det ger så kick och är så roligt, skapar såna minnen. Ja underbart med örongodis helt enkelt...
yes... till att jag faktiskt är jag *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar