onsdag 8 september 2010

en onsdag efter jobbet

Slutade sent på jobbet. Kicki kom o hämta mig och sen åkte vi hem till mig så jag kunde åka med kartonger/papper/glas till återvinningen :-) Så gött att bli av med det :-)

Sen var vi o tittade lite på nollningen. Träffade på Bjarne som är fullt upptagen av det :-) och Virre och the dog Stella hängde med mig och Kicki och kollade på flotteracet!!!
Så mycket nollningsgrejer som det har, har inte jag nåt minne av att vi var på...

Så gött med lite vardagsminihäng helt spontant :-)

Så nu har jag kollat över lite på datorn, snackat med Jaffa oxå. Nu blir det till att äta lite och sen ta tag i att städa. Jag får ju besök i helgen!! Så träningen får stå tillbaka denna vecka till förmån för hemmet men man kan ju inte göra allt så just nu är prion hemmet.

Så därför kan jag inte sitta kvar här utan ska ställa ner datorn o öka volymet som kommer ur högtalarna från Spotify :-D

Ganska nice life jag har ändå faktiskt :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar