onsdag 15 september 2010

så bra de blev

Har snart lyssnat igenom skivan för 3:e gången. Rakt igenom. Det finns några låtar som jag tror fastnat mer än andra och en som skiljer sig väldigt från allt tidigare som de gjort!! 2 av låtarna har jag ju hört förut, de som de redan släppt...

Några favoriter (lär bli fler) så här första kvällen är bl.a Thanks och A New Day.

Men jag är nöjd och ser framemot konserten som är om 3½ vecka. Det är ju till och med snart :-)

Jag skippade dessutom träning idag. Istället vart det en lite tur på stan, lagat god enkel mat och sen jag satte igång mina husgudar så har jag börjat läsa en av de nya böckerna Casanovas kvinna. Den är riktigt bra än så länge, nästan läst hälften redan :-)

Sen har jag prata lite på msn oxå :-)

1 kommentar:

  1. här va det en riktig tokfylla .hockey pilsner och lite hedligt bloggande ..och näää vill inte gå till jobbet har nog ont i ryggen i morgon :)

    SvaraRadera