lördag 4 december 2010

Blossa

Jag har ju klantat mig och inte handlat årets Blossa glögg i tid så den var slut. Men jag var smart o fråga för en gångs skull om det var helt slut eller kommer in så då tala hon om att den är slut på lager men vissa butiker i landet har kvar den så jag kunde beställa och det kostade inget extra :-) Så beställde 2 st, då kan jag spara en och dricka en ;-) Det är saffran som smak och det låter ju riktigt gott. Jag har ju sparat sen 03 men bara 09 i stor flaska de andra i de mindre samlarflaskorna. Så nu är det bara o vänta på telefonsamtal från Systembolaget ;-)

2 kommentarer:

  1. Saffran är gott, men det var inte denna glöggen! Jag blev faktiskt superbesviken!
    Hoppas att dina smaklökar har en annan uppfattning än mina!
    Kram på Dig!

    SvaraRadera
  2. Fick sms idag att de har kommit men glömde hämta dem. Får ta det senare i veckan.
    Ja det blir spännande o se vad jag tycker, hoppas jag har andra smaklökar än dig då ;-)

    kram kram

    SvaraRadera