söndag 19 december 2010

inte många knop idag inte

Började med att jag vakna till runt 10 men låg o drog mig i sängen till kl va 11.
Sen har jag småplockat lite och kollat på Spy Kids och nu Ensam Hemma 3.
Har att en lista med en del jag borde göra men inget superviktigt.
Så fortsätter nog med lite småplocka under resten av dagen.
Borde skicka inbjudan om juldagsfest oxå.
Det blir här med buzz & singstar kväll o sen utgång, iallafall jag & Johan till o börja med.
Du är oxå bjuden ;-)

Men några planer för dagen är iallafall;
  • Klä min lilla en med små kulor
  • Boka tvättstugan
  • Diska
  • Dekorera väggkalendern
  • Maila hyresgästföreningen
  • Handla lite mat
  • Fundera ut de sista julklapparna
  • Anmäla mig till fotokurs
  • Damma
  • Dammsuga
  • Rensa/plocka lite
  • Kolla på handbollen
  • Ta det lugnt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar