lördag 7 november 2009

gomorron lördag

Japp, lördag är på g o jag hade svårt att ta mig upp. Hade ställt kl på 09 o framåt men tog mig inte upp förrän vid 10. Så nu blir det undanplockning av saker jag sorterade igår + lite annat fixa hemma. Sen göra sig redo på en dag på stan. Nordin kommer 11.31 med tåget, ska hjälpa honom shoppa kläder. Sånt tycker jag är lika roligt som att köpa till sig själv, eller nästan roligare för jag gör ju inte över med några pengar. *ler* Sen blir det hem för att göra sig i ordning för inflyttningsfest, Bjarnes & Virres. Kommer ha kvälls & nattsällskap oxå. *trevligt* Sen imorgon får vi fixa allt med foton som vi ska ha av varandra så att man blir klar med sånt... Så att steget för att gå vidare kommer lite närmre...

Nä nu är det Spotify och P!NK som gäller, bara 3 dagar kvar ju :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar