onsdag 18 november 2009

nya tider

Idag åkte jag och Jaffa ut till OnOfff och skulle kolla på en dator han sett tidigare som skulle passa mig. Det slutade med att jag kom därifrån med ny dator OCH ny tv.

Acer/emachines
Panasonic 42"

För att få hem det så fick jag kolla över telefonboken i mobilen och fundera på vem kan hjälpa mig att köra hem en tv. Kom på att Janne som jag jobbat med på parkleken och som jag träffar via hockeyn, de har ju en kombi. Så ringde och han kunde komma och hjälpa mig :-)
Så det vart alltså då både tv och dator med hem. Så hela kvällen har används till att få i ordning på datorn, som jag skriver från nu :-) Sen möblerat om flera gånger och fått upp tvn och just nu kollar vi på semifinal 7 -06, den klassiska och underbara matchen :-)

Dock borde jag sova och Jaffa ska krascha på soffan sen. Tur att jag har sovmorgon imorgon. Och tur att har kunnat fått hjälp med allt så att det blir bra. På söndag sen ska jag möblera om och fixa klart resten... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar