fredag 18 mars 2011

... och så lite retro

Ska ner och hämta sista tvätten och i torktumlaren och hänga upp det. Sen funderar jag starkt på att sova faktiskt. Funderar på om jag ska sova i soffan kanske eller om jag orkar bädda rent nu. Har ju hela dan i morgon på mig faktiskt. Det blir bio vid 15.45 redan. Troligtvis. Vi hade tänkt se Gullivers Resor med Jack Black. Vi hade en tecknad variant när jag var liten som jag har sett flera flera gånger. Sen tar vi och äter ute nånstans och sen skulle jag tippa på att det blir mys i soffan. Så känns som det kan bli en riktigt bra lördag men undantag av att jag måste städa på fm ;-)


Hehe, fastnade in på denna sidan och var emellanåt i extas ;-) http://www.halfmoonbay.co.uk/
Så mycket fina grejer jag gillar + mycket annat oxå.

Feeling var jag in första gången idag o vart alldeles till mig. Såååå mycket fint. Det fick följa med en bricka, 2 kökshandukar + ett magnetblock. De som jag har lånat bilder till här. Brickan var den rosa ovan. När jag får lön ska jag in och handla lite mer grejer :-)



I julklapp fick jag dessa två kökshandukar av mamma :-)



Och självklart vill jag ha denna oxå. När jag sen ska hinna med o använda alla är ju ett lyxproblem.


Alla utom översta bilden är lånade från http://www.halfmoonbay.co.uk/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar