onsdag 23 mars 2011

... och så sätta lite fart

Igår jobbade jag 6.30-19.20, åkte sen direkt till hockeyn. Semifinal 1 FBK-AIK. Den vann vi :-) Sen va jag lite irr o hade svårt att somna. Bokade resa som supporter till Sthlm på söndag för semi 4. Är nöjd med det eller så är jag bara stönig ;-) I morse började jag 6.30 igen. Så nu är jag sååå sliten. Har suttit i soffan sen jag kom hem strax efter 16. Sen har Sandra vab'at så har varit lite kort med folk så det påverkar oxå. Han ringde förut, vi pratade ett tag, det var nice. Han hämtar mig efter jobbet imorgon så ska vi till han o käka lite o glo på hockeyn (eller en film). Funderar dock på hur jag ska göra för har en plasmatid kl 7.30 imorgon om jag verkligen orkar den, fast klart lägger jag mig i tid imorgon. Fast nu måste jag ta mig ur soffan och städa lite. Måste fixa det idag inför förfesten på fredag (då börjar jag oxå 6.30). Ska på Mustasch på Nöjes då. Vi blir minst 5 st som kommer sitta hos mig o snacka o festa lite innan från kl 18 så det blir nice. Bl.a han och en kompis till honom :-) Sen blir det nattsällskap oxå :-) Lördagen sen består av semi 3 hemma. Det lär garanterat bli liv i luckan då!!! Nä, fixa lite mat kanske!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar