måndag 17 januari 2011

göra lite nytta

Somna i soffa, vakna till vid tjugo i 11.
Sen har jag typ varit kvar i soffan o fastnat vid datorn, trots att jag har tvättstugan 11-15.
Eller hade snarare men jag hinner köra två maskiner ändå så kommer få lite undan röjt.
För röja är nåt jag VERKLIGEN behöver, stressa lite i fredags innan jag skulle med tåget så ryckte o drog i en massa så har grejer smått överallt nu.
Så det MÅSTE jag ta tag i...
Sen BORDE jag verkligen träna idag. Finns ett ryggpass 17-18 som jag tänkt gå på men kan ju oxå ta mig dit tidigare o köra gym. Men är inte alls laddad men vet att det inte är nån idé att vänta på motivationen. Jag bara måste köra igång ändå.
Sen hade Jaffa en trevlig plan att han skulle köpa mat som han väljer som jag sen ska laga till. Så det vore lite nice idag oxå... Så då borde jag verkligen träna först men hemmet är ett bombnedslag. Så det borde jag verkligen börja med... Hmmm... känner jag mig själv så kommer det bli mycket snack o liten verkstad = inget blir gjort utan jag fastnar vid datorn istället utan att ha tränat eller städat eller tvättat.
Ska se om jag kan motbevisa mig själv ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar