fredag 7 januari 2011

... och så startar helgen

Jobba till 18, va sen på Åhlens och handla födelsedagspresent till lilla Tyra som fyllt 2 och ska firas på söndag. Sen har jag inte gjort så mycket mer än att ha käkat mat, prata med Jaffa, glott på tv & datorn och sms'at lite :-) Så nu ska jag försöka ta mig upp ur soffan och städa bort julen för det var det jag tänkte att jag skulle göra i kväll. Får se om energin kommer så kanske det blir till att byta gardiner oxå :-)

Imorgon skulle Jaffa komma förbi på lite fika han skulle ändå ner på stan, ska se om jag har energi för att träna på fm först. Sen är det hockey. Timrå kommer på besök. Efter det bär det av till Åsa som firar sin födelsedag :-) Ska bli trevligt :-)

Söndag ska jag oxå försöka träna lite och sen blir det Krhamn för lite kalas innan det blir hem och tvätta och kanske kanske kanske få besök :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar