fredag 21 januari 2011

livet rullar fram...

Usch, kom inte i säng förren vid 01.30 igår eller idag är väl det iofs.
Har planering nu och det känns som jag har 1000 smågrejer att fixa med men är nästan lite för sliten...
Slutar vid 15 idag och sen ikväll blir det Cabary med arbetskollegorna.
Vi ska överaska vår kollega som just nu är tjänstledig, hon fyllde 60 på jullovet.
Sen imorgon så ska jag o Jaffa på Ålandskryssning. Ska bli skoj :-)
Brorsdottern Alicia fyllde år igår och ska firas nästa vecka.
Jag har äntligen fått tummen ur o anmält mig till den fotokurs som jag bestämde mig för i november, så den dagen jag tänkt var det ju fullt på men det blir bra ändå.
Nästa helg blir det Göteborg med hockey och sen konsert med Plan Three.
Det är mycket rent allmänt nu både på jobb och annars, dessutom finns det en pannkaka som verkar lite söt & go ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar