söndag 3 april 2011

... och så en helg av mys o musik


Hade en trevlig fredagskväll med Peter och Håkan, drack massa gott o lite för mycket kanske (3 cider/öl inne på Nöjes va kanske lite onödigt) ;-) Mötte upp Daniel (yes, han får vara med med namn nu *ler*) inne på konserten, tror nästan han längta lite efter mig :-) Det var en bra spelning och det var trevligt. Sen gick jag o D hem till mig efter vi sagt HejDå till hans kompis Robban. Sov länge på lördan, tror jag behövde det *hehe* tog det lite lugnt, käka frukost, gick o hämta bilen, sen vart det en sväng till tygfabriken och ikea och vidare till Kil. Så vart en kväll där med mat, film och mys i soffan. Idag vart det tidigt upp, frukost och sen besök av Daniels syster, sambo o systerdotter. Det var trevligt :-) Sen har vi softat mer med lite tv-spel och han gjorde Flygande Jakob till oss att äta. Så jag har haft en härlig helg med massa MYS :-) Det känns gött inombords när jag tänker på honom, utan att jag stressar fram det utan bara försöker låta det komma. Sen att han är så go gör ju inte saken sämre :-D Nu ses vi inte förren på torsdag så nu får man längta lite. Det är ju dessutom hockey på tisdag och sen borde jag ju verkligen få tummen ur med träningen som helt legat nere. Så det borde jag göra måndag o onsdag och då är det ju helt plötsligt torsdag ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar