fredag 1 april 2011

... och så lite music to night

Sverige älskar Danko Jones och Danko Jones älskar Sverige.

Det framgår med önskvärd tydlighet när rockbranschens relationsexpert nummer ett spelar i landets arenor. Danko har under hösten gjort ett fåtal spelningar i storstäderna som alla sålde slut 2010 kom 7:e albumet below the belt, EA´s NHL valde t ex att ta med Danko Jones som soundtrack till spelet. Men det Ãr inte bara EA som gillar Danko, med deras trygga säkra rocksound fortsätter de erövra världen och deras fans skara bara fortsätter växa. Dom har varit förband åt de flesta och de bästa Inom kort tror vi dock att Danko Jones är huvudakten på de stora arenorna. Tills dess får vi njuta av en trång och svettig klubbspelning på nöjesfabriken.

När: fred 1 april (obs, inget aprilskämt) Plats: Stora scenen - Nöjesfabriken Dörrar: 21.00 Support : 22.00 BULLET (rockbaren) Stagetime: 23.00
(bild och text från Nöjesfabrikens hemsida.)

Just nu borde jag äta lite och diska och städa lite för att sen göra mig i ordning och dricka goda drinkar :-)
Kl 20 ungefär kommer Peter och vän som jag jobbade med förr, så blir det Danko sen :-) Då kommer jag även möta upp han, den där väldigt fina som jag träffar mer o mer av :-) Sen följer han med hem och vi har resten av helgen ihop :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar