måndag 4 april 2011

... och så jympa jag idag

Idag tog jag mig i kragen och var faktiskt och tränade.
Det var ett pass ryggjympa.
Kändes som en lagom start.
Kände tyvärr av baksidan av låret, så måste nog köra lite extra stretching och så.
Som jag hade problem med i vintras.
Sen kanske jag får undvika vissa övningar och så.
Och jag syftar enbart på träning, inget annat *ler*
Planen är nu att jag ska på ett pass basjympa på onsdag.
Det kändes gött att vara igång igen och nu när snön är borta och det är ljusare så känns det lättare att cykla iväg.
Ska försöka få in nån bra rutin på tränandet igen, blir väl lite kanske att anpassa sig efter när en viss annan person tränar ;-)
Jo, jag känner mig mer taggad för träning.
Hockeyn är ju snart slut oxå, FINALerna börjar imorgon.
Jag älskar hockeyn men det ska bli gött med lite mer fritid för träning, fotografering, allt annat man gör och framför allt Daniel. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar