fredag 22 april 2011

... och så långfredag

Igår var det WP's 25 års fest. Mindes tillbaka på 20 års jubileumet, det var lite skillnad på festerna. Men tillbaka till igår så var det trevligt. Satt med Mårten, Edward, Pelle, Jessica och TS och snackade och käka tacobuffé. Det var snack o skratt o trevligt. Inte speciellt mycket action i övrigt. TS trubadurade o det var trevligt. Han var duktig.

Idag började jag dagen med att tvätta. Inge kul men riktigt nödvändigt. Ska nu försöka fortsätta städa och plocka här hemma. Sen ev en tur ner på stan och köpa kamerabatteri. Behöver ha ett till så att jag inte laddar söder det jag har utan kan köra slut på ett i taget o alltid ha ett laddat med :-) Kl 18 ska jag vara i LLA för o jobba på Håkan Hellström, sen när det är klart så kommer Daniel hem till mig :-) så bli gött. Han är alldeles nytatuerad :-) Han började med en sleeve igår :-) Imorgon ska vi åka ut till hans pappa o hälsa på där han har husvagnen. Hela helgen ska tillbringas med Daniel faktiskt o det ska bli såååå gött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar