lördag 19 september 2009

mer lista...

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Ganska bra, lite trött på mig själv att jag tex gör detta istället för det jag ska.
Favoritgodis: Just nu M-kulor.
Sommarplaner: Det har nyss blivit höst så har inga planer för nästa sommaren än.
Hur många kuddar sover du med: Jag har 5 i sängen men sover med 2.
Spelar du nåt instrument: Nix.
Morgon- eller nattmänniska: Kväll.
Vem är viktigast för dig: Familj o vänner.
Bio eller promenad: Hmm.. Gillar båda men säger nog promenad.
Är du kittlig: Kan va.
Snarkar du: Jo, det finns det de som säger...
Stjärntecken: Skytt.
Äckligaste insekten: Fästingar.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Osynlig.
Vad vill du jobba som? Jobbar som fritidspedagog o vet inte vad jag skulle göra annars.
Stökigt eller välstädat? Vill ha mer städat än vad jag har det så bara för mig själv att ta mig i kragen.
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jo kanske det.
Gillar du att sjunga? Jo på Singstar eller sjunga med i låtar om man dansar på krogen.
Anser du att du är stark? Hyfsat.
Vad gör du om du får hicka? Låter det gå över av sig själv.
Vad längtar du mest efter just nu? Tills jag får helt ordning här hemma. Ska rensa o möblera om o sånt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar