måndag 14 september 2009

pakt

Jag & Kicki var ute o gick en 50 minuter förut.
Det var gött men har nog början till en blåsa :-/

Iallafall så har vi bestämt en pakt.
Vi ska "hitta oss själva" fram till nyår och låta bli allt som har med grabbar att göra med ett varsit undantag!!! (Ja, du är mitt undantag bara sådär utifallatt *blink*)

SEN om vi kommer att lyckas är en annan fråga men känner mig taggad för att bara ägna mig åt mig själv OCH hockeyn OCH släktforskningen OCH konserter OCH mitt hem OCH jobbet OCH vänner ;-)

3 kommentarer:

  1. Höll 3 dar iaf haha...mitt frikort har ju en förmåga att "gå upp i rök" så jag fuska lite, sorry...

    SvaraRadera
  2. *ler*
    Som sagt det är ju meningen att det ska få oss o må bra så om Grums ;-) får en att må bra så får det la va hänt *skratt*

    SvaraRadera
  3. Haha ja destinationen var ju inget att jubla över direkt men det var ett stort o fint hus iaf ;)

    SvaraRadera