lördag 12 september 2009

uppe med tuppen

Det känns nästan så för jag menar hur ofta går jag upp 8.30 en lördagsmorgon om jag inte ska iväg på nåt.
Men det är så att jag bestämde mig igår för att jag skulle upp o plocka o städa :-)
Ska iväg på hockey så kommer cykla ca 12.30 så har ca 3-3½ timme på mig. Så nu j*klar ska jag vara effektiv ;-)
Spotify får vara dagens sällskap just nu Blink 182.

Det är Hockeyns Dag idag i LLA så vi ska vara där strax före 13 för det händer lite då o sen börjar matchen på riktigt kl 16, en träningsmatch mot Leksand.
Efter det blir det hem o göra mig i ordning o sen dra direkt till Kicki så ska vi festa lite o dra på Nöjes där ett band som heter Naughty Boys spelar. I stans ena gratistidning så fick man dessutom gratis inträde där idag. Nice tajming....

Nä dags att sätta lite fart :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar