söndag 27 september 2009

ja visst f*n

Brorsan ringde förut o väckte mig...
"Ska vi åka ut till morsan o farsan idag eller?"
Jag - Hmmm *tänkatänkatänka* Ja just det, vi sa ju att vi skulle åka ut idag när vi var iväg o fira farfars födelsedag.
Det brukar alltid vara jag som kommer ihåg sånt.
Mamma har inte hört av sig heller så antar att de har glömt bort det oxå.
Jag kände efter lite o inser att jag är för bakis för att orka åka iväg + att jag måste få lite gjort här oxå o har dessutom lite småplaner med folk + att jag såg sen att jag har tvättid oxå.

Så nu ska jag ta tag i o vika in den där tvätten sen förra torsdagen som jag inte hunnit med än ;-) Tror jag tar o glor på en film samtidigt, har ju hemma från lovefilm. "25th Hour" & "My Best Friend's Girl".

Edit:
Gissa vem som fastnade vid datorn som vanligt... *bad, bad girl*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar