fredag 18 september 2009

Lista

Senaste
1. Kompis du träffade: Kicki.
2. Personen du pratatade med: Kicki.
3. Du fick SMS av: Sara.E.
4. Du kramade: En av barnen på jobbet.

Idag
5. Kläder: Gråa mysbyxor + en turkos top.
6. Bättre än igår: Det är fredag. :-)

Imorgon
7. Är det: Lördag och sovmorgon.
8. Planer: Sväng på stan, färga håret, plock in tvätten, packa, ringa Oskar och sen jobba på Ladies Night.
9. Något tråkigt som händer imorgon: Lägga in tvätt är ju ingen favvo direkt.

Favorit
10. Nummer: 7, 77, 13 & 27.
11. Färg: Just nu turkos & grön.
12. Årstid: Sommar & vinter.
13. Saknar du någon?: Ja!
14. Humör för tillfället? Helt okej men början till trött.

Frågor och svar
15. Det första du gjorde i morse? Slog av larmet på mobilen.
17. Vad irriterar du dig på? Att det är svårt att få tag på röd o lila hårfärg. De säljer inte det längre.
18. Tror du på distansförållanden? Nja, skeptisk...
19. Tänker du på någon just nu? Jo...
20. Tror du att personen tänker på dig med? Kanske...
21. Vart reste du sist? Från jobbet och hem.
22. Vad gjorde du igår kväll? Tvättade o kollade på tv.
23. Liknar du din mamma eller pappa? Jag ser inte likheterna men de finns säkert.
24. Ler du ofta? Jo, försöker iallafall.
25. Välj en: kärlek, skönhet eller kreativitet? Det enda jag har möjlighet till just nu är kreativitet.
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Japp.
27. I vems säng sov du i igår natt?: Min egen.
28. Vilken färg har din tröja? Turkos.

Sorg
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Oja, flera gånger...
31. Gråter du när du skadar dig? Nä, snarare att det kommer mindre trevliga ord.

Lycka
32. Är du en glad person? Ja, för det allra mesta.
33. Vad gör dig glad? Att tillbringa tid med människor jag mår bra av, träffa brorsdotter, se FBK vinna, lyssna på bra musik m.m
34. Önskar du att du var lyckligare? Ja, och hoppas att jag ska bli det igen...
35. Är lycka överskattat? Nä, det tycker jag inte MEN lycka är olika för olika människor o olika för olika perioder man är i, i livet.
36. Kan musik göra dig glad? Japp. :-D

Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig''? Ja.
38. Har du någonsin sagt ''Jag älskar dig'' och menat det? Japp.
39. Har du en flick/pojkvän? Nä.
40. Är du nöjd med det? No coments.
41. Är du kär? Jag vet inte, eller jag tror inte det.

Hat
43. Vem hatar du verkligen? Har ingen i min närhet iallafall.
44. Har du någonsin gjort en hat-lista? Tror inte det...
45. Är du en mobbare? Nix
46. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Ja
47. Har du blivit sviken någon gång? Ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar