onsdag 9 december 2009

Ännu mer lista

Lovar du att vara ärlig? Ja.

Du heter: Helena Maria.

Smeknamn: Inget vad jag vet.

Låt som när du är ledsen sörjer till? Det finns många som betyder extra, framförallt Winnerbäck & P!NK.

Beroende av: Mobilen , mp3n och umgås med människor som får mig att må bra.
Vad tror folk om dig?: Hmm, social och trevlig kanske...

Stämmer det? Jo det gör det ju...

Vad får du oftast komplimanger för?: Får nog inte för nåt speciellt så...

Vad säger du för att imponera på någon?: Brukar inte försöka impa på nån men det är klart om man kan svaret på vissa aker ibland så kanske det kan impa?!

Hur imponerar man på dig?: Jadu, med att vara sig själv skulle jag tro.

Brukar du skratta för dig själv?: Åt roliga saker så visst.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Va bjuder du på för tårta? :-)

Var bor du?: Carlstad.

Trivs du där: Absolut :-D
Äger du några converse: Nix.
Sprit, cider, vin eller öl: Alla, för var sak har sin smak.

Brukar du bli för full: Det kan hända...

Är du allergisk mot något: Har varit laktosintolerant men det är mycket bättre nu.

Har du haft sex idag: Nej.

Hur svarar du i mobilen: Aa, det är Helena.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Beror på vad det gäller, vem jag ringer.

Antal timmar sömn inatt: 7 iallafall.
Brukar du komma i tid: Nja, till tåg/buss har jag ju inte så mycket val. Annars är det lite si o så...

När mår du bra: Finns många tillfällen faktiskt. Ett av mina mål i livet är just att göra det jag tycker är roligt och umgås med folk som får mig att må bra.

När blev du fotad senast: Hmm... Vart filmad förra veckan iallafall.

Hur känner du dig nu: Stressad med 1000 tankar och funderingar som snurrar 180!!!

Vanligaste färg på dina kläder: har väldigt blandat men svart eller rött.
Vad tycker du om fötter: De är bra att gå med.

Vad saknar du: En del materiella saker just nu, typ PS 3 och systemdigitalkamera.

Hade du en bra kväll igår: Hade en jätterolig kväll fast såg helt kass hockey.
Favorit dryck på morgonen: Vatten.
Rakar du benen: Ja.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Alldeles för sent, efter 23 oftast.

Är du blyg?: Nä men var när jag var yngre.
Sysslar du med någon idrott: Nä men 2010 ska jag ta tag i det då jag fokuserar på hemmet just nu...

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: JA!

Har du spytt offentligt: Jo tyvärr har man väl det nån gång.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ha sex.

Är du bortskämd: Nej, det tror jag inte...

Vad gör du i morgon: Jobbar, handlar och sen ut till LLA för hockey.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Hmmm.. Vet inte...
Vad längtar du till?: Julledigheten.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja.

Vad använder du för shampoo?: Minns inte vad det heter o orkar inte kolla.

Hur gammal är du: Alldeles snart 32.
Tycker du om någon just nu: Ja, finns flera härliga människor i min omgivning.

Gröna eller röda äppeln: Hmm, båda har sin godhet.

Gillar du golf: Visst, minigolf är skoj.
Vilken tid gick du upp idag: 10.10.
Har du sovit i din egna säng inatt: Japp.

Har du strumpor på dig nu: Ja, svarta.

Är det okej att gråta: Absolut, både när man är ledsen och glad.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa en heldel grejer, resa, betala CSN & sånt och spara resten.
Bär du glasögon eller linser: Glasögon.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nä.

Har du piercing: Öronen och tungan.

Vill du gifta dig: Om jag träffar den rätta så kanske det.

Vill du ha barn: Även där om jag träffar den rätta att skaffa det med.

Solar du ofta: Ja, älskar att ligga i solen
Är du bra på att laga mat: En del rätter kan jag nog få till...
Är du flygrädd: Nej.

Hur vig är du: Som ett kylskåp!

Är du musikalisk?: Nä.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.

Vilken är din favoritglass: Lakrits eller blåbär.

Tror du på ett liv efter döden: Nja, jag vet inte vad jag tror.
Tycker du om sushi: Fullkomligt äääääälskar det.
Vad äter du helst när du ser på film: Chips & dip.
Har du tandläkarskräck: Nej.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls.

Vilken ögonfärg har du: Blå.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jaa...

Biter du på naglarna: Inte längre, eller kan bita nu om de gått sönder men kan efter mer än 20 års bitande nu låta bli.

Hur ofta tränar/motionerar du: Just nu promenad då o då men ska som sagt ta tag i det efter jul.
Senaste låt du hörde: Evenescence - Bring Me To Life

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar