tisdag 8 december 2009

mat, underbältet humor & sarghörn

*hehe*
Det är en ganska bra beskrivning av min kväll.
Vi var 4 st som satt vid ett bord och kolla på hockeyn.
Jag beställde in pastan som jag ääääääälskar med fjärilspasta och gräddigsås med bl.a purjolök, ananas, krabba, jordnötter, banan och curry. Verkligen sååååå gott.
Eftersom hockey inte var nån höjdare, jag vet inte hur de spelar i år så började man ju o snacka om allt möjligt annat istället.
Höjdpunkten var Jaffa's klasskompis som i gymnasiet sa till sin idrottlärare att HAN inte kunde vara med på badet för han hade MANS. Det hade han blivit lurade med när han gick i 3:an och så var det, en gång i månaden käka han alvedon för då hade han mans... Jag skratta så jag dog och det är riktigt bra för mig nu att kunna skratta lite...
Sen var det diverse snack om stjärtgossar osv. Tror att de som satt vid ena bordet bakom inte var helt nöjda med hur vi spårat ut från ämnet hockey eller knappt kollade på den heller. Men om spelarna fortsätter med att glömma hjärtat & vilja kvar på bussen eller hemma så kommer vi att rasa genom tabellen... Det är mest bara juniorerna som vågar gå på mål, de andra är väldigt förtjusta i sarghörnen....

Nä, sk se om jag kan göra lite mer nytta innan det blir sova, har ju min älskade onsdagssovmorgon imorgon :-) Så går upp ca kl 10!!! Men det är jag värd *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar