söndag 6 december 2009

En helg som bestått av...

  • Handla mat
  • Shoppat top + mössa på Carlings
  • Laga hasselbackspotatis + fläskfilé med 3 pepparsås till.
  • Kolla på CSI och delar av Idol
  • Käka chokladpudding till efterätt
  • Kolla på MTV som visa Green Day konsert
  • Kolla på "Flickan som lekte med elden"
  • Käkade räkor och drack vin
  • Lite sovmorgon
  • Frukost och kolla på skidskytte
  • Ner i regnet på stan
  • Hämtade en kortare stav till tungpiercingen
  • Köpte lite julklappar
  • Kikade runt i lite affärer
  • Brorsan + liten kom o hämta upp mig så åkte vi till farmor o farfar
  • Lyssna på musik
  • Diskade
  • Var på bio och såg "Luftslottet som sprängdes"
  • Tycker att Stig Larsson triologin var bra
  • Försökte hitta en lagom pub att ta en öl på = hopplöst!!
  • Hamnade på Drott Bar, för en cider
  • Hem o lyssnade på musik och fyllde på Spotifylistan
  • Ytterligare en liten sovmorgon
  • Frukost o glo på tv
  • Till Mariebergsskogen på julmarknad
  • Handla massa ren, älg & vitlökskorvar, 2 pins och lussebullar
  • Hem och gjorde varm oboy och käka lussebullar och pepparkakor och kollade på "Bröllopsduellen"
  • Fixat lite småsaker hemma så som stjärnor till fönstren och lite annat
  • Fastnat vid datorn och tvn som vanligt och inte fått hälften gjort av vad jag borde...
Egentligen totalt ointressant för er o läsa om min helg men det är MIN blogg o jag skriver vad jag känner för *skratt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar