fredag 25 december 2009

ja men God Jul då kanske

Sitter just nu hemma hos Kicki.
Har inte känt att jag har haft tid för bloggen den senaste tiden...
Dricker lite?! vin i väntan på att Kicki blir klar, sen blir det Juldagsutgång.
Vi ville vara så nära stan som möjligt så bangade 2 "fester".
Vet att vi kan ha så skoj ändå och de andra kanske vi kan möta upp sen oxå.
Spotify drogs igång nu och startade med Busungarnas Tomten jag vill ha en riktigt jul till sen Marilyn Manson och Arma-goddam-moterfuckin-geddon.
Härlig kontrast!!!
Ja hur har livet varit sen sist då?!
Massor händer hela tiden känns det som...
Just innan jul har det ju varit endel med köpa julklappar och slå in och sånt.
Har umgås mycket med en sweet person *skratt*
Julfesten var bara så underbart rolig och det händer tydligen lite saker bland de våra så att säga *ler*
Det var god mat, riktigt härligt sällskap, massa roligt att titta på och billig alkohol.
Sååå nöjd med julfesten... :-)
Dan efter på lördagen var det oxå en riktigt nice start på dagen innan det var liten tjejfest och utgång.
Shit jag garva så att tårarna trillade, det är sååååååå underbart roligt att kolla på folk helt enkelt...
Söndagen gick inte av för hackor den heller faktiskt...
Jobbade 3 dagar innan jul och kände att det enda jag ville var att vara ledig, det var dock lite jobbigt...
När jag dan för julafton får ett slag i magen så att säga så föll en del av den muren jag byggt upp under ett tag och det kändes som att för en gångs skull var det fel att vara hos mor och far, hur mycket trygghet det än är så vet de inte allt.
Vilket gjorde att kaoset med att det inte gick att smsa med telefonen eller att jag glömt laddaren vart värre.
Somnade helt utmattade i soffan kvart i nio och sov mer eller mindre till halv elva på julaftonsmorgon...
Jag behövde det...
Julafton var trevlig och de två små var i fokus, precis som det ska vara...
Sen tillbringades en stor del av den senare delen av kvällen i telefon, behövde snacka med de 2 som vet allt!!!!
Jag vet att jag nu mer eller mindre skriver A men inte B men så är det bara...
Det är bara så att vissa saker får inte alla veta och så är livet helt enkelt.
Har helt klart saker som tar mycket energi och kraft MEN har oxå saker/personer som ger mig kraft och det är viktigare...
Men framförallt, ikväll ska bli såååååå roligt.
Nu ska vi dricka vin, ta en cigg och njuta av livet...
Hoppas alla har haft en underbar jul :-)
Kram på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar