fredag 11 december 2009

klar

Ja faktiskt!!!
Eller nästan iallafall, har disken och göra tårta kvar.
Sen är det klart att det alltid finns ställen att plocka från och mitt förråd är ju bombnedslag MEN mitt hem som man ser det, ser faktiskt nästan okej ut :-)
Ny soffa, byta ut lite andra saker oxå, rensa undan, få upp lite tavlor osv.
Mitt hem som jag alltid har älskat men inte riktigt fått nån ordning på är nu faktiskt i ganska bra ordning. det känns verkligen helt underbart och för er som känner mig vet ju hur det har sett ut hos mig förut så ska bli skoj o se nästa gång ni kommer hit :-)
Nu blir det dock sova, 3 timmar i natt var alldeles för lite så mår lite smått illa just nu MEN jag ska krypa till sängs med gott samvete och det ska bli underbart!!!

GoNatt alla underbara människor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar