fredag 22 januari 2010

79:-

Jag hade en presentcheck på 200:- på OnOff som hade sista datum imorgon. Åkte dit ut idag för att se vad jag kunde handla. Kolla lite på systemdigitalkamera men ska läsa på lite mer om det. Fundera på skrivare, men finns billigare på andra ställen. Trådlös router MEN har ju sladd till högtalarna o powersladden oxå så tvekar på det. Vid ingången gjorde de reklam för ps2 för typ 799:-, tänkte att det vore kanon med buzz till. När jag sen frågar då fanns det inga kvar och de skulle inte få in några nya så då rök den planen. Började leta bland filmer och diverse andra saker som typ silk epil. Velade som f*n, hittade inget vettigt, var stressad för skjutsen del.... När jag mer eller mindre gett upp får jag syn på Harry Potter boxen med alla fem filmerna för 349:-, tänkte den tar jag, det blir bra!! När jag kommer till kassan slår han in 279:- och sen hade jag ju 200:- bonuscheck. Så jag tycker iallafall att det är helt okej med 79:- för alla 5 HP filmerna. Har de fem första böckerna oxå så nu är det bara att börja läsa böckerna och filmerna om vartannat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar