onsdag 6 januari 2010

Dagens

..låt: 18 And Life med Erik Grönwall
..klädsel: Svarta Nike joggingbyxor och vit långärmad FBK piké
..händelse: Kollade på foton jag inte borde ha gjort
..njutning: Att prata med nån som vill en väl...
..planer: Åka till Krhamn o gratta kusinbarnet och sen till J och bli bjuden på käk.
..saknad: Pengar, skulle vilja köpa ett Ps3 och en systemdigitalkamera
..dummaste: Jag själv
..drog: Halstabletter
..roligaste: Att det är sista dagen med Telenor och sista med min skräptelefon
..tråkigaste: Att jag fick ett ryck o surfa runt lite efter nåt jag egentligen inte ville se
..köp: Har inte varit utanför dörren än
..humör: På uppåtgående
..vill ha: En massa saker som ny soffa, större förråd, mer tid osv
..måste: Har nog inget måste så faktiskt
..skratt: Jackass-killarna var med på Top Model reprisen
..jobbigaste: Att gå upp tydligen, snoozade i typ 1½ timme
..insikt: Att jag är långt ifrån klar och redo men det går sakta men säkert framåt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar