onsdag 20 januari 2010

bakad potatis

När jag kom till Karlstad så gick jag in på Åhléns en sväng o handlade på rean. Stickers kan man aldrig få gör mycket av eller hur *ler* och när det är på rea så är det ju nästan gratis ju...
Sen mötte jag upp mitt sällskap och gick in på Hemköp. Fick beskrivning över vad suget var efter. Så det inhandlades bakpotatis, fläskfilé, färdig tzatziki och vitlöksbröd (som vi gjorde med extra vitlökssmör i).
SÅ nu kan man lugnt säga att vi är hur mätta som helst och då har vi lite efterrätt med kokostoppar och kaffe/the.
Hoppas ni andra oxå har haft en riktigt bra kväll :-)

3 kommentarer:

  1. Åh! Bakad potatis som är så gott!
    Länge sen man käkade det nu... Mums!
    Och kokostoppar är ju aldrig fel det heller! ;-)
    Och inte heller rea på stickers *ler*

    SvaraRadera
  2. Ååååh, vad hungrig jag blev nu! Finns det nåt kvar om man vill komma över?! ;D

    SvaraRadera
  3. det var första gången jag gjorde bakpotatis o det var ju hur simpelt som helst *hehe* tar tid visserligen.
    Nä det var en massa nice :-)

    Har lite av köttet kvar, du tar väl en nätt promenad och är snart här eller *ler*

    SvaraRadera