söndag 24 januari 2010

lista

HAR DU ? ..
Folköl i kylen :
Nej.
Något husdjur : Nej tyvärr, är inte hemma tillräckligt.
Någon favoriträtt : Sushi bl.a.
Någon flick/pojkvän : Nej.
Puder på dig : Nix.
Några framtidsplaner : Jo det finns en hel del.
Någon sjukdom : Nä.
Gymkort : Nä, men håller på o funderar på vad jag ska börja träna för nåt.
Några kärleksproblem : Nja, egentligen inte eller...
En homosexuell kompis : Ja, eller bisexuell iallafall.
Duschat idag : Nä.
Någon kompis som snarkar : Alldeles säkert.
Någon vän som spelar i ett band : Nä.
Någon som förstår dig : Det finns nog några som förstår bitar av mig iallafall, vet inte om nån förstår hela mig.
Tuff kompis som kan försvara dig : Hehe, det beror på i vilka lägen.
Något beroende : Närhet och social kontakt.
Fikat idag : Nej, eller drack lite te iofs.
Nagellack : Nix.
Någon vän som bor i ett annat land : Nej.

VEM ? ..
Avskyr du : Tror inte jag avskyr nån...
Hånar du : Andra lags supportrar.
Delar du mest minnen med : Oj, delar måna minnen med många olika personer.
Längtar du mest efter : Den totala lyckan.
Stör du dig på : Ingen speciell.
Gosar du med : *ler*
Lagar mat : Jag eller i sällskap med nån.
Diskar : Tyvärr jag.
Tror att den är någon : Det beror på hur man ser det, visst finns det några som sätter sig på höga hästar. Men samtidigt så är ju alla någon speciell.

VILKEN ? ..
Tidning läser du : Metro.
Buss åker du oftast : 500, 3, 4 eller 6.
Frisyr har du : "Tuppkam" med tofs.
Dag fyller du år : Lucia.
Årstid föredrar du : Sommar och vinter.
Stad är du uppväxt i : 1 mil utanför Kristinehamn.

VAD ? ..
Gör du nu :
Kollar på tv, fyller i denna lista och snackar på msn.
Gör dig till en bra människa : Är glad, positiv, social och trevlig.
Gör dig till en dålig människa : Jag har dålig karaktär och självdisciplin.
Vill du arbeta med : Jobbar som fritidspedagog och gillar det för det mesta.
Är roligast just nu : Massa roliga saker planerat.
Har du på dig nu : Svarta Nike mysis + röd Green Day tröja.
Har du för smink idag : Nada som vanligt.
Äger du för skor: Sneaker, skateskor m.m
Har du för storlek i skor : 40 eller 41.
Läser du för bok : Ingen just nu.
Ska du göra nu : Sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar