fredag 13 augusti 2010

läget just nu

Har jobbat mina 2 första veckor på nya jobbet.
Det funkar riktigt bra och ser framemot när allt ska komma igång på riktigt.
När alla barn är där och när all personal är där.
De kommer på måndag o nästa måndag alla barn.

Under de här 2 veckorna har jag även bl.a hunnit med en hockey kick-off, Plan Three konsert, 3 bas jympa pass, 1 rygg jympa pass, 2 st 1 h promenader m Kicki och gymmet 1 h inkl 30 min kondition.

Har ju en helg nu oxå som kommer innehålla.
Lördag; Promenad, käk + kolla på hockeyn (FBK-DIF) med Kicki & Jaffa, ev utgång på lördagkväll (Åsa hade funderingar) eller bara hemma.
Söndag; Jobba på crosstävling i Krhamn, core pass.

Så allt sånt känns riktigt bra... men märker att jag börjar bli redo att bli kär igen för j*vlar va hångelsugen jag kan bli ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar