fredag 27 augusti 2010

underbar fredag :-)

Haft en bra dag på jobbet. Det har blivit bättre för varje dag som gått under veckan men vi får väl se vilken resa barnen kommer att ta oss på under hösten. Som det känns nu än så länge har jag nu ett tuffare jobb men jag ångrar det ändå inte...

Efter jobbet var jag nere på stan o spenderade lite av nya pengarna som trilla in på lönekontot... Ändrade oxåså nu kommer det dras 400 xtra i skatt istället för 200. Gött o ha som semesterkassa :-) Nu får jag ju inget tillbaka på resandet numera. Men kan ha busskortet dras på lönen då blir det 384 i månaden.

Shoppade ett par träningssbyxor, skrivböcker + mappar för xtremt bra pris, sladd för att ha surround när jag kollar på tvn (förut var det bara dvd eller musik), present till kusin och sen lite småplock på Hemköp och sen mycket småplock på Systembolaget ;-)

Träffade på Jessica så vi stod o snacka lite sen hem med alla grejerna och cyklade sen till Syrefabriken. Där vart det 36 min på löpbandet varav 20 var jogg. 15 min på raken, tror minsann att det var nytt rekord för mig :-) Känns riktigt bra. Hann med typ 20 min i gymmet oxå, så vart 4 olika maskiner. Så går det än så länge med min träning.

Var ju tvungen att åka för 20 eftersom jag ville ha thaimat, nr 13 :-) och de stänger kl 20 så ringde o boka när jag cyklade från Syrefabriken. Så resten av kvällen har spenderats i soffan men först god god mat med en öl till och sen har det varit datorn, mest msn o tvn. Först CSI och sen Criminal Minds :-)

Sån där härlig kväll så det känns som att jag kunde inte haft en bättre start på helgen. Imorgon väntar LLA och hockeyns dag, hela dagen och sen fest hos Jessica på kvällen.

nu ska en nöjd Helena gå och lägga sig :-) Natti Natti!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar