måndag 16 augusti 2010

verkligheten

Har faktiskt kommit igång bra med att gå iväg o träna sen kanske jag borde träna mer eller slita hårdare. Tycker inte resultat har visat sig alls än MEN jag ger mig inte. Jag vet att min rygg är bättre, mycket bättre och min kondis har oxå blivit lite bättre.

Vad gäller jobbet, så var det idag första dagen som alla var tillbaka och det var snudd på lite överväldigande. Jag är ju van vid att vara en av de som har koll på allt som har koll på alla rutiner och " så brukar vi göra". Nu är jag en av de nya så dels ska säga mitt o komma med mina vinklar men samtidigt blir det anpassning till det gamla. Vilket inte alls behöver var fel eller negativt men annorlunda och nytt för mig. En helt annan känsla. Samtidigt som jag har tycker det känns väldigt bra, så ja jag vet itne va det var som kändes idag men jag tror fortfarande det kommer att bli riktigt bra. Finns några små orosmoment men det löser sig förhoppningsvis under veckan och de andra sakerna får tiden utvisa hur det blir...

Allt är helt klart väldigt nytt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar