onsdag 4 augusti 2010

nya jobbet

Nu har jag jobbat 3 dagar.
Det funkar bra, visserligen inte så många barn på plats än...
Nästan så jag inte hade behövt börja än :-P
MEN nu är det så o det är bra oxå, för de få barn som vi har får man ju chansen att lära känna ordentligt när man är med från början...
Det finns endel fördelar med nya jobbet helt klart.
Kortare dagar...
Man får äta lunch varje dag...
Det känns bra med de nya kollegorna, iallafall de jag har hunnit träffa än...
Dock kommer jag att sakna min gamla kollegor och framförallt Lotta... Vi jobbade ihop alla 7½ åren som jag jobbade på skolan. Vi började där samtidigt.
Men känner oxå att det var läge att gå vidare efter så många år på samma ställe.
Men det är en hel del som är olik som jag har varit van det...
Jag har helt klart en spännande framtid framför mig :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar