måndag 30 augusti 2010

nu var det beslutat


Det vart GULDFriskis & Svettis!!
Bokade för 12 månader a' 260 kr i månaden
Då kan jag träna på alla typ av träningspass tex jympa (bas), core, rygg, spin.
Har även tänk prova tex ki box + att det finns många fler typ av pass.
Sen får jag ju träna på gymmet oxå.
Så tycker att jag får ganska mycket för pengarna ändå :-)
Bara hoppas att motivationen håller i sig.
Fördelen med att välja guld o inte bara jympan (159:-/mån) är att jag kan alltid träna oavsett om det finns nåt pass passar.
Syrefabriken har bra öppettider :-) Mån - Tor 6.30-22, Fre 6.30-20, Lör 8.30-16.30 & Sön 9.30-21. Mer behöver inte jag ha öppet.
+ att jag kan variera mig mellan allt möjligt o risken för att jag tröttnar minskar + får jag nån skada så borde det finnas nåt annat jag kan göra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar