söndag 1 maj 2011

... och så Fototriss del 134: Så här ser det ut där jag är, del 11

"VECKANS TEMA
Tiden är alltså inne för en vårig omgång av trissens här-och-nu-tema: SÅ HÄR SER DET UT DÄR JAG ÄR.Eftersom bilderna ska visa hur det ser ut där du är just nu får ni låta arkivbilderna vila, denna vecka är det nytagna bilder som gäller (= bilder tagna under trissveckan, dvs från och med lördag när jag offentliggjorde temat, och en vecka framåt)."




Vill du se fler fototrissar kika in här. Vill du se bilderna större så är det bara att klicka på dem.

Jag hade lite svårt att välja så lägger med lite bonusbilder ;-) Idag har det varit väldigt blåsigt och det var riktigt kallt om händerna när jag var ute och fotade strax efter kl 20 nu på kvällen.



Resterna efter Valborgsfirande.

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilka underbara bilder du har i din fototriss! En sån skir och härlig grönska och med ett sånt lugn i bilderna.Dem är jättefina allihop men jag föll lite extra för den översta bilden.Fint taget! Högsta betyg :-)
    Ha det riktigt gott!
    / Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder allihop. Översta bilden blir dock min favorit. Vilka underbara gröna färger

    SvaraRadera
  3. Naturen har verkligen målat om över allt nu.. hur härliga bilder som helst som bevisar grönskan:)

    SvaraRadera
  4. En jättefin triss!
    Gillar när man gör som du har gjort här - väljer samma motiv men fotar det ur olika vinklar och med olika avstånd. Gillar också skärpan och oskärpan - fotograferar gärna så själv också.

    Tack/Ha det gott!

    SvaraRadera