onsdag 11 maj 2011

... och så lite update

  • Solen skiner de allra flesta dagarna
  • Jag har en tatueringstid bokad den 29 augusti
  • Jag har precis färgat håret men har frångått det röda nu under sommaren så det är ljusbrunt istället
  • Håller på o ska titta igenom Pirates filmerna, ska se fjärde på bio
  • Jag och Daniel ses en hel del, typ hela helgerna + lite i veckorna oxå
  • Ska till Lasse Åberg museum och Linné museet på lördag
  • Jag har kommit igång o börjat träna regelbundet, måste bara pusha mig själv mer
  • Jag försöker hålla mycket mer i pengarna o ha en-dags-budget efter att räkningar är betalt o det känns som jag får mycket mer kontroll
  • Jobbet är ju som det är men jag trivs väldigt bra med mina kollegor
  • Har en del lite roliga småplaner att se framemot
  • Jag verkligen älskar att fotografera och jag verkligen måste ha en macro objektiv
  • Jag tycker om Daniel och han tycker om mig :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar