tisdag 17 maj 2011

... och så :-( & :-)

Jobbet är tufft. För tufft. Man går med många tankar kring allt där. Får se vart de tankarna landar. De sitter ju ihop med eventuella andra saker oxå. Nästan så man vill spola fram tiden ett tag fast samtidigt vill jag inte missa nåt. Nu är jag iofs inne på fritiden och inte jobbet. ;-) Det känns så väldigt bra med Daniel. Ses lagomt mycket, gör roliga saker, myser, pratar, lär känna varandra och har det bara gött som sagt. Jag längtar efter honom o längtar tills vi ses på torsdag, fast vi sågs faktiskt en sväng idag oxå ;-) Men jag längtar ändå. Sen är han så fin och go och jag får verkligen det jag vill ha tillsammans med honom. :-) Nä, dags att sova börjar 6.30 imorgon o är trött, får inte nåt gjort hemma heller o har inte varit o tränat. Så har hamnat i nån slags svacka... Men är samtidigt lycklig. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar