söndag 12 april 2009

inställt

Fy f**n va besviken jag är o självklart de andra oxå.
Strax före 12 fick man ett mail att RockWeekend On Tour ikväll på Nöjes är inställt pga sjukdom.
Bullshit!!!!
Jag menar 6 st band o de anger sjukdom som orsak.

Jag o Kicki gick en sväng över stan för o kolla om det var öppet nånstans så man kunde festa ändå men det var det ju inte.
Gick som sista anhalt förbi Nöjes. När Kicki frågade om det var öppet ändå fick hon nej och när hon frågade om det verkligen var sjukdom så fick hon till svar att det bara var 190 förbokade så det lät väl bättre så...

Alltså jag förstår om de ställer in med så få MEN va f*n är det med folket här omkring. Det är ju bra band som kommer. Visserligen var Mustasch här i mellandagarna men ändå. Ev kan det ju va så att fler tänkte som jag o väntade till hockeyn va över eller flera som tänkt gå dit men ej skaffat förköp.
Vilket som så är det såååååå tråkigt.
För min del så valde jag ju bort D-A-D för att jag hoppades hockeyn skulle va slut så jag kunde gå på detta istället...

Så nu får man väl försöka ta tag i den där tråkiga städningen o längta efter grabben som kommer senare. Fick just sms av han. Han ville gå på bio ikväll så ska kolla alternativ för det nu...

1 kommentar:

  1. Ja, riktigt dåligt att skylla på sjukdom! Övriga band kan ju spela ändå. Jag var riktigt arg igår, inte pga att det var inställt, men för att de inte kan vara ärliga med hur det ligger till.

    http://www.rockweekend.se/forum/viewtopic.php?f=4&t=225

    SvaraRadera