lördag 11 april 2009

Legends

Jo det var där man hamnade efter mycket om o men o fram o tillbaka efter guldet. Det är där som spelarna med flera har sin guldfest kvällen då guldet bärgas. Vi lyckades hänga på några andra som vart insläppta så minglade runt lite där. Dock är jag inte så mycket för att gå fram o snacka med spelarna så snackade mest med andra supportar. Vi var kanske ca 20 st som kom in.
Dock var jag ju tvungen att få ett kort taget iallafall ;-)

Emil Kåberg #27 & jag

Sen fortsatte festen hos Kicki med efterfest med kompisar till Jonas Gustavsson #50. Så ca kl 07.20 var jag hemma på torsdagsmorgonen. Men det var helt klart värt det. det som var lite roligt fast ändå inte var att jag fick se Martin Sevc #55 liggandes i sina egna spyor men nån ska väl lyckas med nåt sånt oxå *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar