torsdag 16 april 2009

TorsdagsReflektion - v 16

Väljer en bild jag tog med mobilen förut när jag o kompisen var ute o gick. Hade ju tyvärr glömt min vanliga kamera. Vi gick mest o snackade om grabbar o livet i allmänhet. Gött att bara vara ute o strosa o gå. Karlstad är fint. Sen var det lite extra gött då för mig var det sista jobbdagen denna vecka. Mao är jag ledig imorgon oxå. Det är kompisen med så vi ska på After Work på BMB imorgon o se på Star Boys :-) Det är riktigt bra o roliga (bl.a är Pölsa från filmen Smala Sussie med) men det var längesen jag såg dem nu. Veckan innan har varit kanon, startade ju med ledigt på måndagen o mys med grabben. Sen har vi haft väldigt lite barn på jobbet denna veckan (påsklov) o nu väntar en tre dagars helg. :-) Det går ju inte heller att glömma det underbara vädret som har varit hela veckan som gör att man snart kan lägga sin jacka åt sidan ;-)
För att läsa o se fler TorsdagsReflektioner klicka här

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig vecka du verkar ha haft och vilken otroligt vacker bild du tagi med mobilen!

    SvaraRadera
  2. Fina speglingar du lyckats knäppa! Bra att ha mobilkameran med.

    SvaraRadera
  3. Den mobil-bilden är ju underbar! Hoppas du får en riktigt skön lång-helg!

    SvaraRadera