tisdag 21 april 2009

lite...

... ont i ryggen men annars känns det mesta j*vligt bra :-)

Dock vet jag att jag MÅSTE ta tag i arbetet med Äventyrspedagogiken för att det kommer att vara massor o har blundat lite + att i samma veva som jag måste fixa det måste jag även skriva o göra utvecklingsamtal... Not good!!!

MEN just nu ignorerar jag det lite...
Imorgon ska jag på Utomhuspedagogik för fritidspedagoger på KAU, vi ska vara utomhus 9-12 o det ska bli riktigt skoj :-) Sen är jag LEDIG resten av dagen. Ska dock städa o plocka lite till inför Sthlms besöket som kommer i helgen. Även börja kolla på arbetet som sagt.

Men nu blir det till att gå upp till grabben o krypa ner i säng. hade tänkt se på film men det blir det kanske inget med ska upp sådär äckeltidigt imorgon igen :-/

Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar