tisdag 7 april 2009

joråsåatt...

Jobbat med tema HUS idag igen o nu börjar det faktiskt att lika nåt o att bli klart.
De är duktiga o jag ska att fota o visa er resultatet sen.

Känner mig i sååååå akut behov av en klippning så det är inte sant. Testade o ringa frissan bredvid skolan som jag alltid gick till förr. Frågade om de hade nån tid NU men det hade de inte, dock hade de en tid imorgon som tyvärr inte är så jättebra tid men om jag förbereder innan o smörar lite för kollegerna så funkar det nog.

Igår bokade jag in mitt *6*party som jag ska ha. Tog en fredag så det inte inkräktar med att vi ska ev ut på xning nån helg. Sen satt jag o velade fram o tillbaka om jag ska ha enbart tjejer eller blandat. Sist vi var på så var det blandat MEN jag tror jag är merinne på en med enbart tjejer. Dels att det är kul att testa o vara på bägge men känns som att det kanske är några fler som kommer då, fast det vet man ju aldrig. Ska iallafall börja fixa med inbjudningarna o fundera på om det finns nån annanstans som är bättre att vara. Kanske nån kompis som har lite större som man kan snika in sig hos.

Igår så fixade grabben så goda varma mackor. Det är egentligen alldeles lagomt att äta på kvällen. Med goda tomater till i citronolja o med havssalt med kryddor.

Idag är det ju dags för hockey igen. Vi leder ju med 2-1 i matcher. Vore riktigt riktigt gött o vi vann även idag. Har ju inte förlorat hemma sen i mitten december. Typ 16 vinster eller om det är mer på raken. DOCK har Hv vänt från underläge i matcher både i kvarten OCH i semin. Det är dock bara o hoppas att de är lite mer slitna efter längre matchserier än vad våra är.

Nä nu måste jag gå ut o jobba lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar