onsdag 8 april 2009

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Helt fullkomligt underbart...
Shit jag var så nervös...
De andra skrattade så åt mig, jag kunde inte stå stilla alls. De få naglar som fanns innan, finns det inget kvar av.
Jag hade ingen bra känsla inför denna match o har bara sagt när folk frågat mig vad jag tror. Att det är bättre med 2-1 än 1-2.
Det började ju inte bra heller. Underläge med 0-2 o konstigt spel. Som tur va vart de bättre o bättre. Lyckades kvittera innan matchen var över. I förlängningen så hade vi en massa chanser hela tiden men inget mål. Sen fick h(i)v en billig straff som de som tur va missade. Hade känts lite orättvist annars med tanke på att domaren inte dömt på hela matchen o sen vart det helt plötsligt straff.
Till slut på en studspuck så lyckades vi göra mål o vilket underbart mål. Hela publiken exploderade o det hade redan innan varit magisk stämning :-)
Efter matchen var jag helt slut nästan gränsen till huvudvärk.
Så nu har jag massa tankar om torsdagen o om att jobba o hur o när sluta OM det är så att vi vinner imorgon men får fundera mer imorgon på det o kolla med chefen o kollegorna.

Nä, nu är det dags att sova så man orkar med en dag på jobbet o en kväll i arenan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar