lördag 26 februari 2011

... och så blir det inte alltid som man tänkt sig

Igår vart det nog en blandning av en massa saker men det har lämnat lite bitter eftersmak för mig...
Jag hade nog lite för mycket mys-förväntningar och han var hängig (sjuk).
Jag hoppas hoppas att det är det som är orsaken.
Sen finns det ju en annan tanke som snurrar av det oxå men försöker att ignorera den så gott det går.
Kan ju bara vara jag som överanalyserar allt oxå.
Tur jag har vänner att prata av mig med som sagt...
Nu måste jag bara bestämma mig lite hur jag ska göra.
Om jag ska ta tag i det jag har funderat på eller om jag bara ska låta allt vara o ta det som det kommer.
Men det är inget problem jag löser nu är utan idag blir det snart att ge sig ut till hockeyn och sen blir det fest hos Henrik och Johanna. De andra kommer redan ha börjat långt innan jag dyker upp eftersom det är sen hockeymatch idag men tänkte jag skulle dit en sväng iallafall. Har jag tur så släpper lite tankar med alkoholen eller så blir det tvärtom ;-) Hockeyn blir det fullt upp på så där lär jag inte hinna tänka så mycket som tur är :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar