lördag 19 februari 2011

... och så lite pirr i magen

Gött, sitter i soffan nu.
Det pirrar lite i magen...
Inte för att jag ska åka till Tälje på hockey...
Utan för han som precis har åkt härifrån.
Eller pirrar ju inte för att han har åkt utan för han har varit här :-)
Igår så var han o jag o Kicki ut på Tempel o käkade o satt o snackade...
Go mat o trevligt, sen gick han hem till mig och jag o Kicki gick in på nattklubben.
Vi satt mest o snackade o drack 2 xider/öl var.
Det kom lite folk tillslut men mest smått o ingen alls man kände.
Vid halv två kände jag att nu vill jag hem ;-)
Så gött att ha nån att krama lite på.
I morse gick vi till Damm's o köpte färdiga baguetter o sen hem o käkade frukost :-)
Så nu sitter jag i soffan o saknar honom redan...
Vill träffa honom mer, jag har lättare att känna efter vad jag känner när jag träffar personen inte bara via sms o telefon.
Han skulle hem o förmodligen köpa ny dator o jag ska till Tälje på hockey som sagt o imorgon ska jag till Hovfjället o åka lite slalom. Hoppas vädret är hyfsat okej.
Tur jag har fått bort lite saker jag skulle ha gjort så jag får lite mer lediga kvällar nästa vecka. För i helgen åker han till Göteborg och nästa två helger åker jag till Göteborg. Så går det när man har massa roligt planerat innan man har träffats...
Nä, fixa lite att käka. Göra sig i ordning. Gå runt med ett leende på läpparna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar