lördag 12 februari 2011

... och så lite mys

Igår fick jag besök :-)
Tog några öl, fixade mat till oss, pratade och myste i soffan.
Lät tv'n va på men slökollade bara.
Har dock vaknat typ 1000 gånger i natt o väckt han varje gång oxå skulle jag tro.
Brukar inte alls hålla på så men det var nog att varje gång jag vaknade så var man ju tvungen att vara där röra lite ;-)
Så gött att det är nån som gillar att pussas o kramas lika mycket som jag gör :-)
Idag så har vi varit på Kaviar och ätit frukost, det var riktigt nice.
Nu är han o tränar o jag ska åka till farmor o farfar och vara där tills imorgon.
Tyvärr har jag helt sjukt mycket planerat till veckan och nästa vecka och flera av helgerna här framöver redan bokat men vi får göra det bästa för att hitta stunder att ses.
För fortsätta ses vill vi båda :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar