måndag 21 februari 2011

... och så springer de runt runt

Sjuk kollega och barn som fortfarande är osams är inget av dem nån höjdare.
De som är osams har dessutom varit det sen i torsdags o det påverkar andra kombinationer av vänskap så det är mycket turbulens just nu bland våra små 7 åringar.
Så just nu vet man att man lever å jobbet men det är klart att det sätter sina spår. Det är jobbigt, det påverkar oss vuxna och det påverkar självklart barnen.
Man får ta en dag i taget o försöka överleva det, sen får man se till att ha roliga saker att se framemot.

Idag skulle jag ha vart duktig, istället fastnar jag i soffan som vanligt. Men ska snart ta tag i hårfärgningen iallafall. Sen måste jag förbereda mig och läsa inför fotokursen imorgon, tror vi hade nån läxa oxå. På onsdag får jag besök efter jobbet :-). På torsdag har vi gårdsmöte så jobber sent. På fredag ska jag åka på besök :-). Sen är det hockey på lördag, tyvärr sen match + 2 fester att gå på + andra jag vet ska gå ut. Jaja, det löser sig på lördag. Men ser framemot att ha 2 dar där jag får träffa han och får chans att fortsätta känna efter vad jag känner för honom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar